petBnB

איך להצטרף כמארח/ת

אתם יכולים להתפרנס ממה שאתם אוהבים לעשות, לטפל בחיות! כמה מהמארחים שלנו אוהבים את זה עד כדי כך שהם עזבו מקומות עבודה קודמים וכעת הם מארחים במשרה מלאה, עם זמן פנוי לתחביבים ועיסוקים אחרים.

מי יכול לארח?

כל מי שאוהב חיות! בין אם אתם וטרינרים, מוציאי כלבים או סתם אוהבי חיות, Petbnb מאפשרים לכם להרוויח בקלות מלשמור על חיות מחמד אצלכם בבית. צרו פרופיל בחינם, בחרו תעריף והחליטו על איזה סוג חיית-מחמד אתם רוצים לשמור ומתי. אנחנו נעשה את כל השאר!

איך אני מפרסמ/ת מודעה?

זה חינם וזה קל! פשוט לחצו על 'הכנס' בראש העמוד מצד שמאל. לאחר מכן עקבו אחר ההוראות ליצירת הפרופיל שלכם. אל תשכחו למלא את כל הפרטים ולהעלות מלא תמונות! אם יש לכם כל שאלה, אתם תמיד יכולים ליצור קשר.

ברגע שהפרופיל שלכם הושלם והועלה, אנחנו נדאג לכל השאר ונביא לכם לקוחות.

אנחנו פה בשבילכם!

Petbnb מעורבים בכל דרך אפשרית כדי לתמוך במארחים ובאורחים שלנו לכל אורך הדרך. אם יש לכם כל שאלה, אתם מוזמנים לשלוח לנו מייל ל- help@petbnb.co.il.

מארחים – שאלות נפוצות

איך אקבל תשלום עבור שירותי?

אנחנו שולחים תשלום באופן אוטומטי דרך PayPal, תוך יום עסקים אחד ממועד סיום השהות. PayPal הוא שירות חינמי והדרך הטובה ביותר לקבלת כספים. כיוון שהאורחים שלנו משלמים מראש, אנו נשמור עבורכם על הסכום בחשבון השלשה (Escrow), כדי להבטיח שהתשלום יגיע אליכם בזמן.

אם אין לכם חשבון PayPal, תוכלו בקלות לפתוח חשבון בחינם כאן. מחשבון הPayPal תוכלו להעביר כספים ישירות לחשבון הבנק שלכם!

האם אוכל לקבל תשלום ישירות בצ'ק או מזומן?

לא, כל התשלומים חייבים לעבור דרך Petbnb.co.il. כמארחים בקהילת Petbnb, אתם מסכימים כי כל עסקה שתסגרו עם לקוח של Petbnb (כולל לקוחות חוזרים), תעבור דרכנו. רוב האתרים גובים תשלום מראש על פרסום מודעה. אנחנו מרוויחים רק כשאתם מרוויחים!

מהם סוגי ההודעות שמארחים יכולים לשלוח ללקוחות?

רק לקוחות יכולים ליזום שיחה, על ידי שליחת הודעה למארח\ת דרך הכפתור צור קשר שנמצא על גבי מודעת האירוח.

כמארחים, תוכלו להגיב להודעה על ידי לחיצה על השב כדי לשלוח הודעה, או לחיצה על הצעה כדי לשלוח הצעה רשמית דרך המערכת, אותה יוכלו הלקוחות לקבל או לדחות. בכל פעם שתקבלו הודעה דרך האתר, אנחנו נשלח לכם הודעה באימייל. שימו לב שמענה או התעלמות מהודעות ישפיעו על דירוגכם באתר ודירוג זה יוצג על גבי המודעה שלכם.

האם אצטרך לשלם מס על ההכנסה שלי כמארח\ת דרך Petbnb?

זוהי אחריותם של כל מארח ומארחת לשלם מסים לפי הצורך. Petbnb לא מנכים מס מעסקאות.

האם אוכל לחלוק את פרטי התקשרות שלי עם לקוחות?

אנחנו לא נציג את כתובתכם או מספר הטלפון שלכם ללקוחות עד שתשלחו להם הצעה רשמית. דבר זה נועד להגן על פרטיותכם ועל בטחון המידע האישי שלכם. לאחר ששלחתם הצעה ללקוח, פרטי ההתקשרות שלכם יוצגו באופן אוטומטי לאותו לקוח. אם תרצו לקבוע פגישה עם הלקוח לפני שליחת הצעה, תוכלו לשלוח להם את פרטיכם באופן אישי. עם זאת, הצגת פרטי ההתקשרות על גבי מודעה במטרה לסגור עסקה מחוץ לשירות Petbnb תחשב כהפרה של תנאי השימוש שלנו. במקרה כזה, אנו נבקש מכם להסיר פרטים אלה מהמודעה, או שמודעתכם תוסר מהאתר.

האם אוכל לסרב לארח כלב?

בטח! זוהי בחירתכם הבלעדית אילו כלבים תרצו לארח. אתם יכולים לציין העדפות ספציפיות על גבי המודעה שלכם (למשל: “אני מארחת רק כלבים קטנים") או להחליט בכל מקרה לגופו. אנחנו מאוד ממליצים לארגן פגישה עם לקוחות וכלביהם לפני תחילת האירוח.

אם אינכם פנויים לארח כלבים למשך תקופה מסויימת, תוכלו להסיר את מודעתכם מתוצאות החיפוש.

האם אוכל להסיר את המודעה שלי באופן זמני?

כמובן! ברור לנו שלא כל המארחים שלנו פנויים לארח כלבלבים 365 ימים בשנה. לכן נתנו לכם שליטה מלאה על הצגת המודעה שלכם בתוצאות החיפוש. כדי לעשות זאת:


איך אוכל לערוך את הביקורות המופיעות על המודעה שלי?

אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה כדי לספק ללקוחותינו מידע רחב ומדויק ככל האפשר, שיעזור להם לבחור מארח\ת לכלבם. אנחנו מציגים את כל הביקורות (טובות או רעות), אלא אם כן קיימות נסיבות מקלות. אם ברצונכם לדון בביקורת שקבלתם, אתם מוזמנים לכתוב לנו לhelp@petbnb.co.il

איך אוכל לעדכן את המודעה שלי?

תוכלו לעדכן את המודעה שלכם מתי שתרצו:


כל שינוי ישמר ויופיע באופן מידי על המודעה. זכרו שצוות Petbnbבודק מודעות מדי יום – כך נצליח לשמור על סטנדרטים גבוהים וקהילה איכותית!

מהו תהליך הזמנת האירוח?

לקוחות יצרו אתכם קשר על ידי שליחת הודעה, דרך המודעה שלכם. ברגע שקבלתם הודעה מלקוח פוטנציאלי, תוכלו להגיב להודעה כדי לתאם את כל הפרטים החשובים. כשאתם מוכנים לסגור עסקה, תוכלו לשלוח ללקוח הצעה רשמית. כדי לשלוח הצעה, פשוט לחצו על כפתור הצעה , משמאל להודעת הלקוח.


מלאו את התאריכים והשירותים שסוכמו. אם יש צורך לשנות את המחיר – כאן תוכלו לעשות זאת. בנוסף, מומלץ לשלוח הודעה אישית, כדי להתאים את ההצעה ללקוח הספציפי.


הלקוח יקבל את ההצעה ויוכל לאשר או לדחות אותה.


ברגע שההצעה אושרה, תקבלו הודעה עם פרטי ההזמנה. אל תשכחו לבקש מלקוחות להביא את כל החפצים הנדרשים יחד עם הכלב (אוכל לכל תקופת השהות, מיטה או מזרן וצעצועים). זכרו, הלקוחות מצפים מכם לתמונה של הכלב בכל יום – תהנו!